Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Regulamin Sprzedaży
Poniższy Regulamin określa zasady i warunki realizacji zamówień.
MONIMAR S. C. MONIKA RYBAK MARIUSZ RYBAK
ul. Kilińskiego 37A, 44-200 Rybnik
NIP 642-288-24-22
prowadzący działalność w formie spółki cywilnej ujawnionej w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6422882422 REGON: 240028290, dalej występujący jako „MONIMAR”.
1. W sklepie działającym po adresem http://monimar.pl prowadzona jest sprzedaż kosmetyków.2. Sposoby porozumiewania się sprzedawcy z klientami są następujące:
a) za pośrednictwem poczty e-mail: shop@monimar.pl
b) za pośrednictwem telefonu: 32 4239920
c) listownie, na adres podany w pkt 1 Regulaminu.
a) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu
b) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (za pobraniem pocztowym) czas realizacji wynosi 48h
c) w przypadku odbioru osobistego - po telefonicznej konsultacji Klienta z pracownikiem sklepu.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty dostawy. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta, określony w formularzu zamówienia[k1] . Klient może wybrać następujące sposoby dostawy towaru :
a) za pośrednictwem Poczty Polskiej
Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie jest realizowane w ciągu dwóch dni roboczych, od momentu otrzymania płatności od Klienta lub po otrzymaniu maila potwierdzającego zamówienie w przypadku Klientów, chcących otrzymać przesyłkę za pobraniem.
W przypadku braku określonego towaru sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o możliwym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia. Klient jest uprawniony, według własnego wyboru, do rezygnacji z produktu powodującego wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub do rezygnacji z całości złożonego zamówienia.
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie działającego numeru telefonu i/lub działającego adresu e-mail. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą realizowane.
W przypadku nieuzasadnionego nieodebrania przesyłki, zamówionej "za pobraniem" (gotówka przy odbiorze), odbiorcy może zostać bezpowrotnie zablokowany dostęp do serwisu i wpisanie na czarną listą Klientów. Kolejne zamówienia takiego Klienta nie będą realizowane lub będą realizowane dopiero po wpłaceniu całej kwoty (produkty + koszty wysyłki) na konto firmy.
Wysyłki zagraniczne rozpatrywane są indywidualnie. Realizowane są po wcześniejszej wpłacie na konto całej sumy, wraz z kosztami wysyłki. Koszt wysyłki można ustalić po otrzymaniu wstępnego zamówienia na podstawie ilości produktów (waga, rozmiar paczki).
Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona: np. mechanicznie; czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (naruszona taśma) itp. Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone (wylane, pogniecione), prosimy przy doręczycielu spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela).
Jeśli Państwa zamówienie zostało przyjęte a paczki długo nie ma - prosimy sprawdzić, czy awizo nie czeka na Poczcie.
Poczta Polska - przesyłka priorytetowa; czas dostawy to od 2 do 5 dni.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
a) przelewem bankowym na konto sklepu:
Bank PKO BP: 30 1020 2472 0000 6302 0146 5574
Proszę pamiętać, by w tytule wpłaty wpisać Imię i Nazwisko; jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Kupujący,
b) za pobraniem pocztowym: należność pobiera listonosz
c) osobiście, w siedzibie firmy.
d) Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
MONIMAR zobowiązuje się dostarczyć Państwu towar wolny od wad. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon (inny dowód zakupu) oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
9. MONIMAR informuje, iż na podstawie art. 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi, jeżeli przedmiotem umowy jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, a opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Formularz odstąpienia dostępny jest tutaj: LINK
Pouczenie o prawie odstąpienia można znaleźć tutaj: LINK